Thursday 24 November 2011

dari seseorang untuk seseorang...

kerana ego saya menyesal,
awak..curahan ini khas untuk awak..
tapi,..awak sudah tiada dalam hidup saya
harap awak baca ye,.
inilah kisah kita,..
awak ingat lagi tak,..
masa kita mula mula kenal,..
saya layan awak dengan baik,
awak pun layan saya dengan baik,..
mesranya kita masa tu kan,.
saya dah buat awak jatuh hati pada saya,..
dan awak terlalu sayangkan saya,
saya pun sayangkan awak juga..
tapi KHILAFNYA saya..
saya abaikan awak,
saya ego
saya buta untuk melihat ketulusan awak
saya lukai perasaan awak...
saya banyak tipu awak,
saya sibuk layan orang lain,
sehinggakan awak menangis kerana saya
kejamnya saya
saya tak perdulikan awak...
saya selalu buat salah
bila awak marah,saya salahkan awak balik
saya buat tak endah je dekat awak
saya tahu awak terluka..
awak korbankan segalanya untuk saya
buat macam macam untuk saya
awak rela sedih asalkan saya bahagia
butanya hati saya sebab tak hargai awak...
tapi pada suatu hari tu
saya rasa sunyi je
mana awak pergi?
saya cari awak tau,
call berkali kali awak tak angkat..
sms saya pun awak tak balas
kosong hidup saya tanpa awak,..
selalunya setiap pagi,setiap malam,
awak mesti mesej saya
saya rindu mesej awak
(gug morning sayang,gud nyte dear)..tapi
sekarang dah tak ada mesej awak tu
tiba tiba awak call saya,.
gembira bila tengok nombor awak,..saya angkat
call dengan hati yang sangat bahagia..
dengan secara tiba tiba awak minta maaf pada saya,
awak cakap awak dah tak dapat kembali bersama saya lagi
awak dah ada orang lain..
awak cakap awak dah jumpa orang lain masa
saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya
mendengar semua penjelasan awak..
sejak hari itu.....saya tak dapat terima kenyataan yang awak dah
jadi milik orang lain...awk!!!
kembalilah~saya nak cakap dekat awak yang saya
cintakan awak sangat... :(
kehilangan awak buat saya sedar
yang saya sebenarnya sayangkan awak,..
saya menyesal sebab sia siakn awk dulu,..
ini lah balasan untuk saya kerana terlalu 'EGO'


"ingatlah,..janganlah kita terlalu ego dan
pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan
orang yang paling berharga dalam hidup kita...
jangan sampai kita kehilanganya sehingga
kita menyesal tak ada kesudahan,..hargailah orang
yang sayang pada kita,..
pasti kita akan bahagia kelak",,,

No comments: